Dostawa


Koszt dostawy zależy od wielkości zamówienia i obliczany jest przez system na podstawie łącznej wagi i objętości produktów.

Darmowa dostawa od 150zł

Zrób zakupy za 150zł i skorzystaj z bezpłatnej dostawy.

Paczkomaty

  • paczkomat inpost 13,00 netto

GLS

Koszty dostawy paczki do 30kg:

  • kurier GLS 14,63 netto
  • kurier GLS pobranie 16,25 netto

Odbiór osobisty

Bez opłaty, odbiór jest możliwy w magazynie firmy: Małuszyn 3, 55-100 Trzebnica, powiat trzebnicki, woj. dolnośląskie

 

W przypadku pytań, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi (sklep@lpserwis.pl).

Asortyment zamówiony przeważnie wysyłany jest za pośrednictwem podanych poniżej firm kurierskich.

Czas i godzina dostawy to 1-2 dni robocze w zależności od miejsca dostarczenia przesyłki. Przesyłki dostarczane są zazwyczaj od około godziny 9-tej do godziny 16-tej.

Większość przesyłek dostarczana jest (szczególnie w większych skupiskach miejskich) w godzinach 12:00-15:00 i uzależnione są od miejsca dostarczenia przesyłki. W niektórych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu w zależności od miejsca dostarczenia przesyłki lub zdarzeń losowych.

Wnoszenie: W przypadku przesyłek standardowych (paczka) o wadze poniżej 30 kg i objętości 0,2m3, koszt przesyłki obejmuje wniesienie. W przypadku większych paczek i przesyłek paletowych, kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki do budynku (np. na piętro, pod drzwi mieszkania) wówczas obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy.

  • o wysyłce informujemy mailem, podajemy nr przesyłki i dane kontaktowe nie do kierowcy lecz do firmy kurierskiej, na podstawie nr paczki można ją śledzić na stronie firmy kurierskiej,
  • przed przyjazdem kurier w większości przypadków zadzwoni do Ciebie, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem,
  • dodatkowe opcje jak np. dostawa po godzinie 16:00 są dodatkowo płatne i prosimy ustalić taką możliwość przed zakupem z obsługą sklepu.

Zmiana adresu dostawy. Aby go zmienić, należy skontaktować się z Działem Obsługi (+48 71 387 27 41, sklep@lpserwis.pl). Jeśli zmiana adresu nastąpi w trakcie dostawy, może zostać naliczony dodatkowy koszt za przekierowanie przesyłki.

Doręczenie przesyłki i obowiązki klienta:

Prosimy o bezwzględne sprawdzenie paczek przy kurierze!

Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji!

  • Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. To bardzo ważne- jeśli opakowanie jest w jakikolwiek naruszone, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/ wgniecenie, ile ma cm), jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji!
  • Po rozpakowaniu (również przy kurierze) należy sprawdzić zawartość przesyłki

Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego!

Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub odkryją Państwo wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu po jego odejściu, maja Państwo 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki!